Misja ASTOR

Odpowiedzialnie i humanistycznie prowadzimy do przemysłu przyszłości.

Nad czym będziemy pracowali w kolejnych 3 latach?




Strategia firmowa to mapa, długofalowy plan, zawierający działania, które przybliżą nas do realizacji nasze wizji.

Z ankiety strategicznej bardzo widoczne jest nasze wspólne marzenie, bycie firmą globalną, nowoczesną, w której warto pracować. Firmą, która rozwija struktury dystrybucyjne, a dodatkowo wspólnie ze strategicznymi dostawcami rozwija produkty i marki własne.

Przykładem takiego międzynarodowego projektu jest przemysłowy robot edukacyjny ASTORINO, projektowany i produkowany w Polsce i sprzedawany na całym Świecie we współpracy z Kawasaki Robotics.



- Paweł Podsiadło,
Kierownik projektu Strategia 2025+
Roadmapa Strategii

Nasze wartości firmowe


Cel nadrzędny Strategii 2025+

Opierając się na kulturze organizacyjnej ASTOR, koncentrujemy się na rozwijaniu ludzi, oferty produktowej i modeli biznesowych, aby osiągać zdrowy wzrost firmy w Polsce i za granicą.








Kluczowym słowem w tej strategii będzie produktywność. O co w niej chodzi? Najcenniejszą walutą, jaką mamy w pracy i w życiu jest czas.

W pracy chodzi o to, żeby każdego dnia powstała jak największa wartość dla klienta. Kiedy tak się stanie? Po pierwsze, jeśli każda i każdy z nas, będzie robił w pracy to co naprawdę lubi i gdzie wspierają go talenty.



- Jarosław Gracel,
Prezes ASTOR

Model strategiczny

Jak pracowaliśmy nad strategią?

Budowa tegorocznej strategii toczyła się w tempie sprinterskim. Z uwagi na to podjęliśmy w projekcie decyzję o użyciu metodyki, której już nie musimy się uczyć po doświadczeniach ze strategii 2016+ i 2019+.

Zarówno grono Zarządu, jak i Zespół projektowy podejmując tę decyzję były przeświadczone, że ta metodyka bardzo pasuje do kultury naszej organizacji. W ASTOR zawsze koncentrowaliśmy się na człowieku i zespołowych wartościach, a także ciągłym rozwoju i dbałości o zdrowy biznes – a to właśnie akcentuje metodyka Czterolistnej koniczyny.



Idea czterolistnej koniczyny powstała w trakcie obserwacji i współpracy z firmami, które w Polsce w ostatnich 20 latach odniosły sukces. Innymi słowy, jest to pewne uogólnienie, ale nie czysto teoretyczny koncept. To formuła, którą kierowały się w sposób mniej bądź bardziej świadomy takie firmy jak mBank, Sphinx, RMF FM, Dr Irena Eris, onet.pl, Atlas i wiele innych w Polsce i na świecie.



- prof. dr hab. Robert Kozielski

Kontakt

12 428 63 00
PL EN